ontheline

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Mina Favosar......TIPSAR!

Av Mimmi - 15 december 2010 14:15

Hej!

jag tänkte att jag skulle tipsa om mina topp10 saker,samtidigt får ni lära känna mig mer :)



  

MINA TOPP -10 FAVO FILMER:

1.The Last Song / Another Cinderella Story

2.Camp rock 2

3.Prince Of Persia

4.Avatar

5.Harry Potter & dödsrelikerna del 1

6.Kick Ass

7.Projekt Prinsessa

8.Yes Man

9.Disaster Movie

10.Salt

  

MINA TOP-10 TV-SERIER

1.Hellcats

2.The hills

3.ICarly

4.Ghost Wispher

5.Vampire Dairies

6.Grey´s anotmy

7.Made

8.Jessica Simpsons :The Price Of Beauty

9.My Life As Liz

10.Victorius

  

Mina Topp 10 Artister:

-detta kommer bli super svårt!

1.Demi Lovato/Justin Bieber

2.Jonas Brothers /Selena Gomez

3.Taylor swift

4.Katy Perry/Usher

5.Eminem

6.Rihanna

7.Miley Cyrus

8.Mrianda Cosgrove

9.Emily Osment

10.Vanessa Hudgens

  

MINA TOPP-10 SKÅDISAR

-detta kommer oxå bli svårt

1.Selena Gomez

2.Ashley Tisadle

3.Taylor Lautner

4.Vanessa Hudgens

5.Zac Efron

6.Demi Lovato

7.Miley Cyrus

8.Leonardo Dicaprio

9.Jennifer Aniston

10.Jonas Brothers

  

MINA FAVORIT LÅTAR JUST NU

1.Katy Perry-FireWork / Justin Bieber -Pray

2.Taylor Swift - Mine & Back To December

3.Rihanna ft Drake - What`s My Name

4.Rihanna - Only Girl (in the world)

5. Selena Gomez - A Year Without Rain

6. Miley Cyrus - When I Look At You

7.Miley Cyrus - Who Owns My Hart

8.Nick Jonas - I`m Your Biggest Fan

9.Jonas Brothers-When I Look You In The Eyes

10.Demi Lovato - Me,Myself & Time

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 20 december 2010 15:47

nu testar jag blogg.se :) min nya blogg heter : SendItOn.blogg.se ! så kolla in den istället för jag kommer inte blogga mer här :) ...

Av Mimmi - 16 december 2010 15:41

Det har hänt så mycket medans jag haft julspeialen så hät kommer lite om vad som hänt senaste tiden:        -Nick Jonas & Jasmine Villegas ska göra en låt tillsammans de håller redan på med den i studion!        -Demi sköter sig väldi...

Av Mimmi - 16 december 2010 15:39

Av Mimmi - 16 december 2010 15:23


   1.Justin Bieber 2.Emma Watson 3.Miley Cyrus 4.Selena Gomez 5.Kristen Stewart 6.Taylor Swift 7.Taylor Lautner 8.Lauren Conrad 9.Logan Lerman 10.Demi Lovato   grattis justin för första platsen <333 vill även gratta Miley f...

Av Mimmi - 16 december 2010 15:16


   skulle bli asglad om de blev ihop igen <3 älskade Niley,de var så glada tillsammans <3 men jag tycker ändå Selena e bättre för han (inget illa menat mot de som tycker tvärtom) han var ju oxå glad med henne,right?<3 ...

Sök i bloggen

Presentation


jag skriver om allt som tillhör "teenCelebrity" världen!
jag Älskar Demi lovato,Bieber,Taylor & Selena G
jag uppdaterar varje dag förut på måndagar :)

here you translate to your speak!

Veckans Fråga

Vilken Högtid på året gillar du mest?
 Julen,såklart
 Nyår!
 Påsk,älskar det!
 Midsommar!
 Haloween!

Fråga mig

34 besvarade frågor

musik

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Header!

jag gör faktiskt headers så om du vill ha en e det bara att kontakta mig till Ontheline@live.se eller så kan du fråga om en i frågerutan!
om du undar över ngt eller vill ha en fan-bild kontakta då mig :)

RSS


Skapa flashcards